Rodice za inkluzi

Naše aktivity

Debata s Rodiči za inkluzi na Noci vzdělávání v Praze

Debata s Rodiči za inkluzi na Noci vzdělávání v Praze

28. 3. 2018

Proč stojíme o inkluzi, na co mají naše děti právo a proč to někde jde a jinde ne?

Zrcadlo inkluze - Debata se studenty i odborníky na Pedagogické fakultě v Olomouci

Zrcadlo inkluze - Debata se studenty i odborníky na Pedagogické fakultě v Olomouci

28. 2. 2018

Hlavním tématem byla motivace rodičů k inkluzi a jejich osobní zkušenosti.

Příběhy z praxe

Každé dítě má právo na kvalitní vzdělávání

Každé dítě má právo na kvalitní vzdělávání

16. 11. 2017

Pětidílný miniseriál Veřejné ochránkyně práv „Každé dítě má právo na kvalitní vzdělání“. Vystupuje Arnošt Goldflam, Jana Horváthová, Pavel Liška, Kateřina Šimáčková a Jan Bendig.

Inkluze: příklady dobré praxe

Inkluze: příklady dobré praxe

15. 11. 2017

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) již druhým rokem pravidelně zveřejňuje příběhy žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich spolužáků, zkušenosti pedagogů, ředitelů škol a dalších k tématu inkluze.

Další zdroje

MŠMT představilo analýzu implementace společného vzdělávání

MŠMT představilo analýzu implementace společného vzdělávání

26. 3. 2018

Analýza Ministerstva školství ke společnému vzdělávání v mateřských, základních a středních školách se týká období od 1. 9. 2016 do 31. 10. 2017.

Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi

Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi

23. 3. 2018

Centra podpory školám v oblasti společného vzdělávání fungují na všech krajských pracovištích Národního institutu pro další vzdělávání.

Ostatní

Ombudsmanka zahajuje systematickou ochranu lidí se zdravotním postižením

Ombudsmanka zahajuje systematickou ochranu lidí se zdravotním postižením

13. 2. 2018

Prioritními oblastmi monitorování budou vzdělání, práce, přístupnost, svéprávnost a sociální zabezpečení.

Rodičovská fóra v projektu Kolaboratorium

Rodičovská fóra v projektu Kolaboratorium

6. 2. 2018

Posláním projektu je přispět ke zlepšení situace v začleňování žáků se zdravotním/ zejména mentálním postižením do běžných škol u nás.